wyszukiwanie zaawansowane
» Gwarancja i Reklamacja

Bieżące Informacje


Złóż zamówienie powyżej 400 zł, w dniach 16-20 sierpnia,
otrzymasz 6% rabatu 
w koszyku wpisz
KOD RABATOWY: LATO


SKLEP STACJONARNY W GDAŃSKU
UL. SZARA 39 CZYNNY

 PN -PT 9:00-17:00
SOB 10:00-15:00


 

Gwarancja i Reklamacja

Gwarancja i Reklamacja

Prezentowane w sklepie produkty są nowe wolne od wad , objęte gwarancją producenta lub importera zgodnie z zapisami w ich kartach gwarancyjnych dostarczanych razem z towarem

 

Sklep BOBO RAJ ponosi wobec konsumenta odpowiedzialność za zgodność towaru z umową przez 2 lata od daty zakupu produktu


W ramach gwarancji bądź odpowiedzialności za zgodność towaru z umową, w przypadku każdej zasadnej reklamacji w okresie odpowiedzialności Klient nie ponosi żadnych kosztów


Warunki obsługi gwarancyjnej są zgodnie z zapisami na kartach gwarancyjnych, dostarczanych razem z towarem.


Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.


W celu złożenia reklamacji prosimy o kontakt z pracownikami sklepu "BOBO RAJ" w siedzibie Sprzedającego bądź o kontakt telefoniczny, listowny lub mailowy. Właściwe dane kontaktowe Klient zawsze znajdzie w zakładce Kontakt.


Towar, którego dotyczy reklamacja, należy odesłać na adres siedziby Sprzedającego. Jednak w niektórych przypadkach, w celu minimalizacji czasu naprawy reklamacyjnej, mogą być proszeni o wysyłkę reklamowanych towarów bezpośrednio do producenta, oczywiście na koszt sklepu "BOBO RAJ". Zgłoszenie reklamacyjne proszę uzupełnić następującymi danymi:
-imię i nazwisko
-numer paragonu/FV
nazwa produktu
-szczegółowy opis problemu
-żądanie konsumenta
-kontakt telefoniczny

Sklep "BOBO RAJ" w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji ustosunkuje się do roszczeń Klienta.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl