Gwarancja i Reklamacja
Prezentowane w sklepie produkty są nowe wolne od wad , objęte gwarancją producenta lub importera zgodnie z zapisami w ich kartach gwarancyjnych dostarczanych razem z towarem
Sklep BOBO RAJ ponosi wobec konsumenta odpowiedzialność za zgodność towaru z umową przez 2 lata od daty zakupu produktu
W ramach gwarancji bądź odpowiedzialności za zgodność towaru z umową, w przypadku każdej zasadnej reklamacji w okresie odpowiedzialności Klient nie ponosi żadnych kosztów
Warunki obsługi gwarancyjnej są zgodnie z zapisami na kartach gwarancyjnych, dostarczanych razem z towarem.
Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.
W celu złożenia reklamacji prosimy o kontakt z pracownikami sklepu "BOBO RAJ" w siedzibie Sprzedającego bądź o kontakt telefoniczny, listowny lub mailowy. Właściwe dane kontaktowe Klient zawsze znajdzie w zakładce Kontakt.
Towar, którego dotyczy reklamacja, należy odesłać na adres siedziby Sprzedającego. Jednak w niektórych przypadkach, w celu minimalizacji czasu naprawy reklamacyjnej, mogą być proszeni o wysyłkę reklamowanych towarów bezpośrednio do producenta, oczywiście na koszt sklepu "BOBO RAJ". Zgłoszenie reklamacyjne proszę uzupełnić następującymi danymi:
-imię i nazwisko
-numer paragonu/FV
nazwa produktu
-szczegółowy opis problemu
-żądanie konsumenta
-kontakt telefoniczny
Sklep "BOBO RAJ" w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji ustosunkuje się do roszczeń Klienta.